Експерти VAB Банку Олега Бахматюка розповіли про переваги дистанційних банківських послуг

Інтернет-банкінг — це не данина моді, а життєві реалії. Все більше людей роблять покупки, консультації , організовують доставки товарів саме за допомогою Інтернету. Банки, в першу чергу, є сервісними організаціями, тобто компаніями, що надають послуги.

«Якщо не розвивати Інтернет-анкінг — це шлях до втрати клієнтської аудиторії , яка хоче користуватися фінансовими інструментами , коли їй зручно , а не відповідно до режиму роботи відділень банків», — впевнена Юлія Морозова , Директор Департаменту розвитку карткового бізнесу VAB Банку. Експерт також розповіла про переваги та особливості дистанційних банківських послуг

Чи можна сказати, що Інтернет -банкінг один із пріоритетних напрямків розвитку Банку? Якщо так, то чому саме?

Сьогодні Інтернет — банкінг є невід’ємним каналом продажів і одночасно елементом продуктового ряду роздрібного банку і тому його функціональне наповнення все більше цікавить клієнтів. Враховуючи , що Інтернет -банкінг націлений на комфорт, доступність і скорочення часових і фінансових витрат, як для клієнтів, так і для Банку, VAB Банк приділяє велике значення питанню різноманітності пропонованих продуктів в системі. Також дистанційні канали обслуговування — це зниження собівартості продажів і послуг. Зростаюча конкуренція буде підштовхувати банки до вдосконалення функціональності систем дистанційного обслуговування, інноваційному розвитку , наповненню продуктів і сервісів, що , в свою чергу, не залишиться без уваги клієнтів банків.

Інтернет-банкінг може бути альтернативою проведенню на відділеннях таких щоденних операцій як оплата комунальних платежів , поповнення мобільних телефонів, перекази коштів і т.д. Однак для більш складних операцій , наприклад , перші відкриті рахунки в Банку , обмін валюти , все-таки необхідно відвідування відділення. Крім того дистанційні канали продажів можуть заміняти відділення саме у великих містах з великою часткою користувачів інтернету.

Чого вдалося досягти за минулий рік в роботі системи Інтернет- банкінгу?

На сьогодні , кількість користувачів системи VAB24 становить близько 80 000 чоловік. З початку року кількість операцій збільшилася на 68%, обсяг — на 64 %. З перших днів роботи нової системи VAB24, її користувачі мали доступ практично до всіх банківських продуктах і здійснювали всі ті операції, що і на відділенні Банку.

Цього року було запроваджено ряд функцій , які продовжують політику розширення сервісу для клієнтів : самостійне управління лімітами на інтернет- транзакції , відновлення пароля для входу в систему і пр. Зміна лімітів відбувається в режимі on — line , здійснювати розрахунки в мережі Інтернет можливо відразу після їх зміни . Для зручності користувачів , спрощено формат початкового авторизационного пароля при вході в систему , який тепер складається з цифр і букв (раніше в паролі були присутні спецсимволи ) . З червня користувачі Інтернет -банкінгу , які забули пароль для входу в систему , мають можливість ініціювати отримання пароля без звернення в Банк. Для цього необхідно на стартовій сторінці системи натиснути « Забули пароль?», Ввести логін і номер будь діючої платіжної картки. Новий пароль авторизації прийде в смс-повідомленні на мобільний телефон.

Крім цього , Банк постійно розширює перелік компаній для оплати комунальних послуг , послуг інтернет -провайдерів , зв’язку, телебачення та ін, платежі на користь яких безкоштовні . У вересні Банк відновив прийом платежів на користь операторів мобільного зв’язку «Київстар», «МТС» і «Life:)». Комісія VAB Банку за такий платіж складає всього 0,75 грн. , Що набагато нижче ринкових тарифів.

З метою забезпечення найвищого рівня безпеки при роботі в системі Інтернет- банкінг VAB24 Банк впровадив сервіс подвійний авторизації при вході в систему. Після введення логіна і пароля для авторизації в системі необхідно ввести тимчасовий додатковий security — пароль, який приходить на мобільний телефон користувача , підключений до Інтернет-банкінгу. Термін дії пароля вказаний в смс- повідомленні. Для зручності термін дії пароля також наведено на сторінці підтвердження security — паролем. Крім того , для додаткового контролю стану відвідуваності сторінки в Інтернет-банкінгу на цьому ж екрані користувач бачить дату і час останнього входу в систему і IP-адресу, з якої був виконаний вхід.

Чи плануєте розвивати дистанційне напрямок в наступному році? Як саме?

Наступного року Банк продовжить удосконалювати і розширювати функціонал онлайн- сервісів системи VAB24. Буде розширено функціонал управління платіжними картами (наприклад , самостійна активація та розблокування карт), крім того буде значно розширений перелік компаній для оплати комунальних послуг , послуг інтернет-провайдерів , зв’язку , телебачення і ін І це далеко не повний перелік сервісів і послуг у системі .