VAB Банк Олега Бахматюка презентував свою ефективну систему залучення нових клієнтів

12-14 листопада 2013 пройшов 8 -й щорічний Український Банківський Форум, організований Інститутом Адама Сміта.

У рамках Форуму щорічно зустрічаються понад 200 представників міжнародної та національної фінансової індустрії, включаючи співвласників, генеральних директорів з України, Росії та інших країн Європи. У час цього форуму пройшов стратегічний семінар на тему: «Підвищення ефективності і прибутковості в складній обстановці».

Другий раз у Форумі взяв участь VAB Банк Олега Бахматюка. Заступник Голови Правління VAB Банку — Директор роздрібного банку Антон Шаперенков виступив на цій конференції з доповіддю «Які технології використовує VAB Банк для залучення споживачів послуг».

У рамках своєї доповіді, Антон Шаперенков презентував технологію залучення нових клієнтів — «Member get member». Дану технологію VAB Банк успішно використовує з 2012 року, що дозволило підвищити ефективність каналу «Рекомендації друзів знайомих» до 60 %. Також в рамках даного проекту Банк провів унікальну конвертацію каналу залучення клієнтів «смс інформування» в канал «смс рекомендації».

Ця технологія використовується в кожній Акції проведеної Банком в 2013 році і в найближчому майбутньому буде повністю автоматизована і запущена на постійній основі. Ефективність використання технології наведена на рис.2. На даному графіку відображено три акції в рамках яких була використана технологія «Memeber get member» , «НовоКодній 2013», «З Днем Народження», «Здорова добавка» і результати зміни ефективності каналу «Рекомендації друзів знайомих».

За словами банкіра, співробітники відділеннях Банку — провідники технологій, які розробляються та впроваджуються головним банком. «Рекомендація продуктів банку новим, існуючим клієнтам починається саме з працівників фронт офісу і вони є першими ланцюжком технології — член отримати користувачів», — підсумував Шаперенков.

prostobankir.com.ua

Вся правда о Бахматюке: